Filtr google

Posiadanie własnej strony internetowej, ma wiele korzyści. Dzięki niej można zaprezentować swoją osobę, jak i usługi swojej firmy, na szeroką skalę. Każdy kto taką stronę posiada, chce by była ona jak najczęściej odwiedzana, by odbywał się na niej duży ruch i by przynosiła ona zyski. Każda strona www, musi być stworzona i promowana zgodnie z zaleceniami Google. Jeśli stronka jest dobrze zarządzana i prowadzona, wówczas pomału ale systematycznie pnie się ona w górę na listach wyszukiwarek, co dla właściciela strony ma duże znaczenie. Wiele osób jednak chce jak najszybciej znaleźć się na szczycie takich list, naruszając w ten sposób zasady Google. W takiej sytuacji na stronę www, może zostać nałożony filtr google. To kara ze strony Google, która ma zapobiegać podnoszeniu pozycji strony w sposób nieetyczny i niezgodny z zasadami. Taki filtr może być niezwykle kłopotliwy, ruch na stronie zostanie ograniczony, a więc stronka nie będzie generowała zysków, albo będą one bardzo małe. Google może nałożyć dwa rodzaje filtrów, może to być filtr ręczny albo filtr algorytmiczny. Do filtrów ręcznych można zaliczyć czysty SPAM, podstępne przekierowanie, mało treści, albo nienaturalne linki do witryny. Jeśli zaś chodzi o filtr algorytmiczny, to ta kara zostaje nałożona przez algorytm a nie przez człowieka.

Dodaj komentarz